miercuri, 30 septembrie 2009

Toti suntem produse

De-alungul timpului mi-am dat seama cat de important este pentru un artist sa aiba un site, un blog, sau un forum unde sa ii tina la curent pe fanii cu toate noutatile din viata lor artistica si nu numai.
Cand vine vorba de site-urile artistilor romani nu pot spune ca sunt foarte multi cei care le tin "up to date" sau care mai raspund din cand in cand la intrebarile fanilor...lucru care dupa parerea mea este in detrimentul artistului respectiv.

Am ajuns sa scriu acum despre asta tocmai pentru ca intamplator am descoperit cu cateva minute in urme noul site al lui Nico...nu, nu ii fac aici reclama sau lobby...a fost pura coincidenta, oricum o admir foarte mult.
La prima vedere situl arata asa cu ar trebui sa arate, poate un pic mai mult la sectiuna download sa fi fost...si la video sa fie puse toate videoclipurile din cariera artistei...insa una peste alta este ok.
Puteti vizita situl la adresa: www.nicomusic.ro

Un alt site extrem de bine facut si extrem de bine administrat este cel al ui Stefan Banica Jr. Nu pot spune ca sunt fanul lui numarul 1, insa nu asta este important....ideea e ca il felicit pentru un site foarte bine facut, si mai cu seama pe cel ce ii admnistreaza situl . Adresa sitului lui este : www.stefanbanicajr.ro
E de admirat ca pe langa cariera sa muzicala, situl pune la curen fanii si cu activitatea lui de actor.

Una peste alta am scris postul asta cu un scop : acela de a ajunge al o concluzie simpla : Artistii sunt niste produse, niste brandur care trebuie promovate si vandute...iar campaniile publicitare au succesc atunci cand oamenii se simt mai aproape de produs..in cazul nostr..artistul.

Asa ca dragii mei, cei ce aveti situri si nu le administrati...mai bine le inchideti..iar cei ce nu aveti, daca sunteti hotarati sa faceti unul, aveti grija sa fie foarte bine facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu