luni, 28 septembrie 2009

Imagine sau talent --- Love mail

Sunny day today...isn't it ? ...
Cu toate ca am reusit sa adorm abia spre dimineata..undeva pe la 4 cred...m-am trezit nu foarte departe de ora 12:00...presupun ca de acolo si starea asta de ameteala pe care o am.
Azi..m-am gandit sa scriu ceva despre piata muzicala romaneasca...eu unul sunt complet dezamagit de ea, si asta si vreau..sa incerc sa schimb ceva si sper sa reusesc....
Sunt dezamagit ca multe dintre vocile extraordinare ale romanilor nu mai sunt promovate..si nu ma refer aici la veteranii muzicii romanesti...ci la oameni tineri, de varsta mea, oameni talentati ale caror performante le sunt recunoscute mai mult dincolo de granite decat la noi.
Invitat la o emisiune, nu cu foarte mult timp in urma...am fost intrebat de ce ai nevoie pentru a avea succes in muzica...si le-am spus ca vocea, calitatile de entertainer...nu primeaza asa cum ar trebui...ci imaginea prost inteleasa...sa fim seriosi...daca ne uitam pe oricare din posturile TV cu profil muzical, in cate videoclipuri se intampla sa nu existe personaje imbracate sumar, fie ei cantaretii in sine, sau corpuri de balet....
DA...e adevarat...talentul nu se mai vinde..se vinde imaginea, se vinde sexul, se vinde tupeul, se vinde circul...iar vocea...daca este si ea inseamna mai putin timp in studio pentru cel ce editeaza...daca nu este...SE FACE...

Ei bine..eu inca cred ca sunt destui oameni care vad aceste lucruri zi de zi, si care tot spera sa se schimbe ceva...iar eu sunt de parere ca lucrurile se vor schimba, pentru simplul fapt ca deja suntem satui de nulitati!

Am sa pun aici un clip cu ultimul hit al lui Nico, o cantareata pe care o admir si apreciez extrem de mult..care dupa parerea mea se face in primul rand remarcata prin vocea exceptionala:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu