marți, 22 septembrie 2009

Talentul vine din originalitate

Uitandu-ma astazi pe youtube, am dat peste o chestie destul de draguta. La preselectiile pentru X-factor s-au prezentat trei tinere care au dat melodiei "Toxic" apartinand lui Britney, o interpretare extraordinara.
Imediat cand am vazut inregistrarea mi-am adus aminte de ce mi-a spus la un moment dat o persoana care m-a auzit cantand si cu care sper sa colaborez in viitorul apropiat : daca poti canta melodiile altora nu inseamna neaparat ca ai talent, talentul se vede atunci cand canti piesele originale, cand poti da interpretari originale unor melodii...
Chiar asa este...spre expemplu mie melodia initiala nu mi-a placut niciodata, insa felul in care au reusit sa o cante fetele astea 3 ...este ceva sublim! Da o cu totul alta nota melodiei, alt farmec..
Asadar vizionare placuta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu