luni, 21 septembrie 2009

Albume la bucata

Offf..sunt plini de draci...ma doare gatul ..DIN NOU...in ultimele doua luni cred ca m-a durut de cel putin 6 ori in gat si pana cand nu am pompat in mine cele mai nasoale antibiotice tot nu mi-a trecut...in fine..sper sa imi treaca repede pentru ca saptamana asta ar cam trebui sa cant. Acum beau niste ceai fierbinte cu multa lamaie !
Astazi voiam sa vorbesc despre profitabilitatea artistilor in ceea ce priveste lansarea unor albume pe format CD . Este aproape nula...ceea ce mi s-a parut si mai interesant este ca acum casele de productie, care au mult de pirdut din cauza pirateriri in floare ce se manifesta la noi in tara..au ajuns sa vanda albumele..la bucata :P...Spre exemplu MediaPro vinde ultimul album al Loredanei melodie cu melodie incasand banii prin sms...cumparatorul trimite un sms care este taxat cu 80 de centi am impresia, primeste un cod, introduce codul pe site si ajunge sa descarce melodia pe calculator.
Ideea este laudabila..peste hotare chestia asta se practica de foarte multa vreme...insa de data asta casele de discuri sunt fortate sa faca astfel de lucruri daorita pirateriei...pentru ca lumea nu mai cumpara albume..cand le poate downloada ffff simplu cu ODC sau STRONG DC sau BIT Torent....

Presupun ca trebuie sa fac si o concluzie la toate astea...pai concluzia este simpla...cine crede ca se fac foarte multi bani din muzica se inseala...asta in cazul in care vorbim despre muzica adevarata si nu manele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu