miercuri, 16 septembrie 2009

Distinto

Seara buna dragilor! Uite eu abia acum am reusit sa ma adun dupa drumuri...am fost putin in capitala...pentru a ma intoarce iar acolo in cateva zile..si in sfarsit pentru a ma stabili acolo...in fine...asa cum am spus intr-un post anterior..imi caut impresar in timpul in care lucrez la piese...pentru ca din nefericire pentru noi e cam greu sa fi promovat fara un impresar.
Acum, ajuns acasa am mai dat un search pe google sa vad ce firme de impresariere mai exista si bineinteles ca printre primele rezultate aparute au fost cei de la Music Management....insa ce mi-a atras atentia, in afara de numarul mare de artisti pe care ii impresariaza :P....melodia de pe fundal..si anume formatia DISTINTO...ce pot sa zic...la prima auditie mi-au adus aminte de cei 4 tenori irlandezi ce au fost de crunad in Romania si a caror muzica mi se pare superba...la fel si o formatie de tenori spanioli..in fine..
Ideea e ca ii admir pe cei de la Distinto....au melodioare buna..am sa pun si eu un videoclip cu ei mai jos putin...insa am impresia ca le lipseste ceva....nu stiu inca ce anume exact..insa daca aveti idei..va rog sa lasati un comment!
O noapte minunata va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu