vineri, 25 septembrie 2009

Raguseala bat-o VINA...deschide ...ca vine PASTILA!

Este a treia zi de cand am bronsita asta nenorocita de care nu mai scap...am sticla de sirop de tuse in buzunar sau in geanta...mereu gata sa dau pe gat o gura ..zici ca sunt betiv din ala notoriu :(...:)) cu sticla de "Saniutza" mascata intr-o punga de hartie!
Ideea e ca ma cam tine si din treaba..aveam in plan sa repet niste melodii...in fine..asta e..cu boala nu negociez, tot ce sper e ca siropul de tuse si toate celelalte pilule minune sa isi faca efectul mai repede :P....inainte sa ma imbat de la atata sirop de tuse..(asta al meu contine putin alcool :D )

Una peste alta...adik peste durerile de gat, peste durerea de cap ce ma sageata mai ceva decat sageata lui Cupidon, peste raguseala acuta care il face pe cel din fata mea sa creada ca vorbeste cu un personaj din "Amintiri din cripta"....in seara asta am promis ca ies in PUB...si trebuie sa ma tin de promisiune, nu vreau sa imi dezamagesc prietenii...este printre ultimele seri petrecute aici in orasul meu natal...asa ca sper sa pot trece peste orice simptoma si sa ma simt bine

Va pup! Pana pe la 11 am sa stau in pat......:P.....

Asta ca sa imi aduc aminte de inceputurile mele fara raguseala...am inregistrat melodia asta in camera mea, aici in Buzau, pe la inceputul lui iulie..sorry pt calitatea nu f buna a sunetului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu