marți, 8 septembrie 2009

Eurovision Junior


Iata ca in seara asta scriu si primul post referitor la un subiect de interes national sa zic asa pe plan muzical, Eurovision Junior.

Intamplator mai devreme, cautand una-alta pe net am gasit si cele 15 piese participante anul acesta la Eurovision Junior cu finla la Kiev . Puteti asculta toate cele 15 piese la acest link http://www2.tvr.ro/jesc/.

Am reusit sa ascult toate piesele si pot spune ca am fost impresionat si de vocile participantilor dar si de melodiile acestora.

Personal nu sunt un fan al Eurovisionului, nu cred ca m-as inscrie niciodatala eurovision, pentru ca asa cum vedem in fiecare an scandalurile legate de acest concurs nu lipsesc, poate pentru unii asta este o metoda de promovare..prin publicitate negativa...insa consider ca lumea muzicii nu se poate asemana cu o piata alimentara, unde fiecare trage de pret.

Eu unul o sustin pe Adina Raducanu, o voce incredibila la numai 11 ani. Eleva la Liceul de Arta "Margareta Sterian" din Buzau, pe mine unul m-a impresionat de fiecare data cand am auzit glasul ei. Ceea ce este si mai interesant este ca piesa "Tom si Jerry" cu care participa este scrisa de ea si de partenera ei. Mi se pare extraordinar ca la 11 si respectiv 10 ani sa poti compune o piesa si ma refer atat la orchestratie cat si la versuri.


Asadar, BAFTA MULTA LA EUROVISION JUNIOR pe 19 septembrie la preselectia nationala tuturor participantilor !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu