luni, 14 septembrie 2009

X Factor

Azi noapte, in lipsa de prea multa dorinta de a dormi, dupa ce m-am uitat la cateva episoade din Dr. House :P, am inceput sa mai surfez pe youtube..si ce sa vezi..am dat peste preselectiile de anul aceste pentru X Factor. Pot spune ca am fost pe atat de impresionat de unele persoane, pe cat am fost oripilat si amuzat de altele.
Ideea unui astfel de concurs mi se pare laudabila, din pacate la noi Megastarul care nu ajungea nici la degetul mic conceptului X Factor nu s-a mai desfasurat si in 2009, insa ar fi fost o idee buna. Cu pasi mici ajungem la performante mari, asta ar trebui sa ne caracterizeze pe noi romanii din toate punctele de vedere.
Oricum, am sa va pun aici niste filmulete, am sa aleg niste interpretari cu adevarat minunate, dar si altele care sper eu va vor starni rasul..sau mila cum am simtit eu. Nu ii pot intelege pe cei ce se duc acolo sa de faca de ras....in fine..enjoy!

Uite tipul asta chiar stie ce inseamna sa cante si sa comunice cu publicul :





OAre asta ce cauta aici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu