miercuri, 23 septembrie 2009

Am intrat in "randul lumii"

Zilele trecute eram prin Bucuresti si beam o cafea la "Zvon", asteptand un prieten...insa acesta ma suna si imi spune ca mai intarzie cateva minute...si de plictiseala am mai tras cu urechea pe la mesele alaturate...
Mi-a atras atentia discutia unor persoane de la masa vecina care spuneau ceva de genu : "Frate...daca nu ai profil pe myspace degeaba traiesti...e cool MAN...acolo esti in randul lumii"...ce sa zic....ma uitam asa cu un zambet socat spre ei..

In fine..in dimineata asta am intrat si eu in randul lumii :))))...m-am trezit, mi-am baut cafeaua...asa ca m-am hotarat sa imi fac si eu profil pe myspace...profil pe care va invit sa il vizulizati la urmatoarea adresa : http://www.myspace.com/musicxander



Asadar dragilor...va invit si pe voi sa intrati in randul lumii! :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu