duminică, 20 septembrie 2009

Hello

Buna dragilor..uite ca abia la ora asta tarzie m-am adunat si eu pe acasa..am fost toata ziulica pe drumuri...nu va ganditi la vreo prostie...sa spunem ca au fost calatorii in scop constructiv..sau cel putin asa sper eu.
Astazi nu cred ca am sa vorbesc despre muzica...sau poate ca da...astazi am sa vorbesc un pic despre mine...si anume ca sunt dezamagit cand vad atat de multa prostie la TV si cand vad ca toate lucrurile se misca din ce in ce mai greu...
Ma rog doar sa reusesc sa scot o melodie care sa va ajunga in inimi, o melodie pe care sa o fredonati, sa o cantati, sa va aduceti cu placere aminte de ea.
E...fiecare mai are si momente de melancolie..ce-i drept unii mai mult ca altii..dar c'est la vie...cum spunea un vechi prieten in care am crezut...
In fine..in continuare am sa mai pun un mic colaj cu un cover cantat de mine...o melodie inregistrata la inceputurile mele ca sa spun asa....intr-o dupa amiaza ploioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu