joi, 1 octombrie 2009

Noi inceputuri

Azi este o zi in care cuvantul "nou" si-a spus cuvantul cel putin in cazul meu, atat pe plan personal...cat mai mult profesional.
Prima noutate a zilei, care de fapt este cunoscuta de toata lumea este aceea ce am inceput facultatea, anul III..un an plin, un ultim an in care lucrarea de licenta este cea care ne motiveaza si streseaza.
Pentru ca am sa inchei aici dicutiile referitoare la capitolul scoalar...am sa le urez tuturor celor care sunt studenti sau masteranzi..un an plin de realizari si sa nu uite sa se si distreze.

In plan profesional, cred ca astazi am gasit ceea ce cautam de ceva vreme. Tocmai m-am intors de la studio...unde am ascultat niste compozitii foarte bune, iar ideeile mele se contopesc cu muzica creata acolo.
Este o noua colaborare, o colaborare ce sper eu sa tina foarte multa vreme de acum in colo, o colaborare care vreau sa devina fructoasa pentru toata lumea..dar mai ales pentru voi, cei care ma ascultati, cei care ma veti asculta...si cei alaturi de care voi canta.
Din fericire dupa vreo 2 saptamani de bronsita si sinuzita , zic eu ca incep sa fiu apt pentru a intra in studio..lucru care sper sa se intample incepand cu saptamana viitoare.

O seara excelenta va doresc! Eu am plecat la karaoke!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu