duminică, 18 octombrie 2009

Vreau sa vii in viata mea

O zi foarte urata! Ploioasa, intunecata, friguroasa..e clar, iarna a venit fara prea multe avertismente.
Sorry ca nu am reusit sa mai scriu zilele trecute insa am fost foarte prins cu diverse lucruri si nu am reusit deloc sa imi fac timp. Acum intr-adevar lenevesc, stau in fata calculatorului..mai vorbesc cu prietenii mei, mai ma uit pe geam, mai vizionez un film, mai ascult o melodie...si ma gandesc ce cover sa trag maine in studio...ca nu am nici o idee inca..de fapt idei am multe, dar stiti cum e..e greu sa ajungi la aia cea mai buna!

Pentru seara asta...planuri nu am..poate am sa ies un pic mai tarziu prin mall insa nu stiu nimic sigur!

Va las in compania unei melodii foarte dragi mie, o melodie asa cat de cat in ton cu vremea de afara (APP>>IN CURAND VINE SEZONUL COLINDELOR!!!!!!):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu