duminică, 25 octombrie 2009

New single HI - q

Hello hello! Uite ca totusi astazi se intrezaresc si niste raze de soare...ieri a fost mai innorat, insa vineri a fost o zi foarte frumoasa.
Eu..inca sunt buimac, inca imi beau cafeaua...inca stau si ma gandesc la un refren pentru melodia ce urmeaza sa o scot...si inca imi consult orarul de la facultate sa vad cum sa mai strecor si cateva ore de inregistrare in studio.

De dimineata am primit un mail de la amicul meu Florin Grozea, de la Hi-q...si-au lansat un nou single. Bineinteles ca imediat am ascultat piesa, am apasat tasta de repeat si am inceput sa fac o recenzie a piesei, recenzie pe care Florin mi-a cerut sa o fac. Sincer..va spun si voua, mi se pare o piesa foarte buna...are un sound nou, un sound nou insa in acelasi timp care aduce aminte de muzica anilor 90. Ceea ce mi-a atras atentia foarte tare a fost faptul ca piesa originala este o piesa de ascultat, in masina..in casa, la IPod...dar ceea ce este interesant este ca piesa ofera posibilitati foarte mari de mixare.
Nu stiu..insa eu cred ca piesa asta se va auzi in cluburi ffff des in iarna asta..si va ajunge in topuri.

Asa cum imi spuneau si cei de la Hi-q acum ceva vreme, pentru ei..care exista pe piata de foarte mult timp, le este foarte greu sa se reinventeze...insa eu cred ca soundul asta...are ceva nou, are ceva diferit in bine fata de Hi-q de acum 3 ani!

Asadar, Hi-q, va spun si aici..Felicitari!! O piesa foarte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu