duminică, 11 octombrie 2009

Axel - AMO

Hello Hello! Astazi m-am intors in Bucuresti, de fapt acum cateva minute. Imediat ce am intrat pe messenger am observat la statusul unei colege de facultate un link de youtube..ei bine...am ramas impresionat de baiatul ce era protagonistul clipului. Melodia este minunata, versurile superbe..si vocea...fara cuvinte.

Spre dezamagirea si rusinea mea nu am auzit niciodata pana acum de acest AXEL FERNADO, insa melodia asta AMO...este minunata! este genul de muzica de care nu m-as satura, este genul de muzica ce merge cu o sampanie, lumanari, o cada inspumata, si bineinteles cu persoana iubita langa tine!

Nu stiu foarte multe despre Axel, insa am sa caut pe net si am sa revin cu siguranta cu un post despre el..si mai multe despre melodiile sale!

La randul meu dedic aceasta melodie persoanei ce stie ca ii este dedicata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu