duminică, 4 octombrie 2009

You raise me up

Cu toate ca imi propusesem sa nu mai scriu despre Josh o perioada de timp mai lunga, ei bine uite ca nu ma pot abtine...sunt prea multe melodii care ma fac sa simt altfel muzica, vocea lui este prea buna pentru a fi ignorata, iar spectacolele sale sunt intotdeauna unice si minunate.

O melodie foarte aproape de sufletul meu este "You raise me up", melodie cantata si de Josh Groban, pe langa multi alti artistii de renume. Este o melodie ce te inspira, o melodie ce iti da puterea de a merge mai departe, o declaratie de dragoste in acelasi timp, o oda vietii dar si oamenilor.

Cat de curand mi-am propus sa fac aceasta melodie si eu in studio..si va promit ca veti fi primii care o vor asculta! Pana atunci..va las in compania marelui Josh Groban.



Un prieten tocmai mi-a atras atentia ca a scos si o melodie cu Nelly Furtado...asa ca am sa o pun si pe aceasta! Este destul de buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu