marți, 13 octombrie 2009

Xander - You raise me up

Dupa cum am scris in postrile anterioare, melodia "You raise me up" este una dintre cele mai iubite melodii in cazul meu. Am tinut neaparat sa fac si eu aceasta melodie..asa ca dupa cateva ore de inregistrare in studio a iesit ceea ce veti putea asculta un pic mai jos.
Ceea ce ma intriga este ca atunci cand fac conversia pentru a pune un clip cu melodia pe youtube, calitatea sunetului se deterioreaza considerabil...oricum daca va place si o vreti stiti unde si cum ma gasiti :p !

"You raise me up" a fost pentru mine si este melodia care imi place sa o dedic, melodia care imi place sa imi fie dedicata, melodia pe care o cant atunci cand ma simt singur, melodia pe care o recomand tuturor ca si o declaratie de dragoste...

Asadar, dragilor aceasta melodie va este dedicata, voua , tuturor celor care ma sustineti...si mai cu seama unei persoane speciale din viata mea careia ii datorez multe!

Sper sa va placa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu