vineri, 16 octombrie 2009

Xander LIVE in Coyote Cafe

Ufff..urata vreme mai este afara...parca nici nu imi vine sa ies din casa, dar ce sa fac..?
Scriu postul asta abia acum penru ca nu am avut timp pentru a edita toate filmuletele pe care am vrut sa le alatur postului, insa am reusit pana la urma sa fac unul pe care l-am uploadat pe youtube si am sa il pun si aici.

Dupa cum am scris acum un post, miercuri seara am fost sa cant in Coyote Cafe. A fost prima data pentru mine cand am fost acolo si pot spune cu mana pe inima ca m-am simtit minunat, oamenii extraordinari si la fel si muzica. Au fost alaturi de mine si colegii mei carora le place sa li se spuna "Palierul 5" ( prietenii stiu de ce ), si ne-am distrat de minune.

Asadar..mi-a placut in Coyote Cafe si am sa ma mai duc, chiar daca sonorizarea nu este tocmai foarte buna..la un moment dat iti este aproape imposibil sa te mai auzi, ma refer in cazul in care nu am avut casca!

Enjoy!!

3 comentarii:

  1. P.S. la PRIETENI si Fotografia... sterge un http ca sunt doi si nu face trecerea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ”la un moment dat iti este aproape imposibil sa te mai auzi, ma refer in cazul in care nu am avut casca!”

    la un moment dat imi este aproape imposibil sa te mai urmaresc, ma refer in cazul in care scrii in romaneste!

    atentie la exprimare, andrei.

    mult succes iti urez in continuare...

    sorin

    RăspundețiȘtergere