miercuri, 28 octombrie 2009

Criticam..dar uitam !!

Astazi in metrou am asistat la o conversatie foarte interesanta intre doua persoana care mi-a starnit niste ganduri destul de controversate. Un tanar si o tanara discutau despre o anume melodie, sincer nu i-am retinut numele...in orice caz o melodie nou lansata si comentau pe marginea versurilor si a liniei melodice. Eu neestiind despre ce melodie este vorba e clar ca nu mi-am facut o parere, insa in mintea mea mi-am dat seama de un lucru...este foarte usor sa criticam un artis, este foarte usor sa spunem "Uite ce kko de melodie a scos si asta"..sau "uite cum zbiara"...sau " asta!!! life nici nu stie sa cante ".
Nu sunt aici sa contrazic afirmatiile...ba recunosc si eu, ca printre colegii mei de breasla multi nu au ce sa caute pentru ca sunt praf si la partea de calitate vocala dar si cand vine vorba de abilitatea de entertainer.

Oricum ar fi,revin la cei care apar des la TV, ii ascultam des la radio si atunci cand scot o piesa noua sunt criticati....e normal! Fiecare avem alte gusturi, alte dorinte cand vine vorba de muzica...insa sa ne punem in locul lor..omul ala, artistul a muncit de i-au sarit capacele la melodia aia, nopti pierdute in studio, emotii...si in afara de asta ganditi-va daca voi ati putea canta in fata unui public numeros..eventual un public distrat care e acolo nu pentru artist ci pentru ca asa a facut tot orasul., un public caruia trebuie sa ii captezi atentia!

Eu cred ca in showbiz exista doua tipuri de oameni : entertaineri si cei care poseda calitati vocale deosebita! Cei ce le imbina sunt artisti...dar sunt putini! Oricum ar fi, fiecare dintre ei munceste si pentru fiecare feedbackul publicului este cel ce il motiveaza!

Asa ca indiferent de situatie..sa gandim de doua ori inainte sa criticam!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu