duminică, 25 iulie 2010

Crazy

Caldura asta ma innebuneste la propriu! Sunt in urma cu somnul grav de tot tocmai din cauza aceasta. Sigur ca m-am gandit sa folosesc aerul conditionat, insa nu il mai suport, imi provoaca niste dureri de cap ingrozitoare. Poate ca sunt si eu "crazy", la fel ca si Claudia care si-a lansat un nou videoclip.
Piesa este in stilul ei caracteristic, ce-i drept nou abordat si care a prin foarte bine, insa ceea ce nu pot eu sa pricep, este de ce a trebuit sa se duca pana in America sa filmeze acest videoclip pe care il putea filma in orice locatie din Romania....nisip, peisaj desertic...putea sa incerce pe la mare.
In fine...fiecare are gusturile si preferintele lui.
Am sa postez videoclipul cu pricina pentru a va putea delecta cu el .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu