vineri, 9 iulie 2010

Liar

Una peste alta cu totii suntem niste mari sau mici mincinosi..toti spunem minciuni fie de nevoie, fie de placere. Uneori mi se pare ca intreaga viata este o mare si gogonata minciuna. Daca alaturam acestui concept de minciuna si pe cel de iubire, atunci rezultatul imbinarii celor doua este unul tragic.
"Liar" este noul single al colegului meu Claudiu Mirica, o piesa care mie imi spune multe, atat prin versuri cat si prin partea instrumentala!
Mi-a placut vocea lui Claudiu inca din vremea Stigma, cand tin minte ca erau chiar pe val..pacat ca nu a durat foarte mult. Insa admir hotararea de care da dovada in prezent si se pare ca scoate piese foarte bune.

In alta oridine de idei, stiu ca nu am mai scris de cateva zile, insa am avut licenta pe cap si ca sa fiu sincer LENEA...lenea ma ucide. Astazi este ultima mea zi fara munca, de maine o iau de la capat! In curand am sa prezint si noul meu single..de fapt un teaser.

Va las sa ascultati Liar :

Un comentariu:

  1. Informatii despre piesele mele, chiar si piesele mele, ce ascult, ce artisti ma inspira, toate acestea pe http://alinaaugusta-alinne.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere