duminică, 18 iulie 2010

Ipocriti nestiutori

Uneori ma intreb de ce anumiti oameni sunt atat de rai, de parsivi, de ce mint atat de mult si de ce le place sa se hraneasca cu suferinta altora?
Privim uneori in prezent si vedem ramasite din trecut la tot pasul, fie ca este backgroundul din poza un loc binestiut, fie ca vezi un chip, auzi o piesa si din acel moment vine un sir de intrebari fara raspuns, un sir de lucruri pe care ai vrea sa le lamuresti si sa le intelegi....insa nu ai cu cine sa vorbesti.
Oamenii mint, uneori cred ca sunt niste masini de minciuni, oamenii gresesc, insa de ce este greu sa recunosti cand o dai in bara? De ce nu te poti opri si spune adevarul celor care ti-au fost aproape, care au tinut la tine?
Cel mai amuzant mi se pare cand tu oricum ai aflat totul, si ma amuza atunci cand ceilalti continua sarada fara sa stie ca tu sti pana la cel mai mic detaliu din poveste, si ca totul te amuza teribil...contrar asteptarilor interlocutorilor tai.
E complicat sa ne exteriorizam uneori, e complicat si sa traim...insa daca tot o facem haideti sa nu ne mai ascundem si sa nu ne mai mintim! Sa dam pe fata regretele ascunse in fiecare conversatie si sa dam dreptate celor fata de care am gresit.

Nu stiu exact de ce am scris toate astea, totul a fost spontan, dar parca ma simt bine ca am scris aici...si sper sa intelegeti cu totii ceva din spusele mele.
Ca sunt in lipsa acuta de inspiratie am sa repostez piesa "This is our night" interpretata de mine :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu