miercuri, 14 iulie 2010

Madalina...sa se odihneasca in pace!

Tragic..mult prea devreme ne-a parasit, oare de ce? Sunt inca socat de veste. Dimineata inainte sa ma urc in avion, o colega mi-a spus ca a auzit in treacat la radio ca a murit Madalina Manole....insa nici unul din noi nu am vrut sa credem, asta pana cand am primit alte telefoane care confirmau tragica stire.
Inca nu am avut timp sa urmaresc ce spune presa, insa eu sunt singur ca nimeni in afara de ea nu poate sti ce s-a intamplat cu adevarat.
Am crescut cu piesele ei, piese pe care le fredonez si acum..o voce de aur, o persoana extraordinara.
Ceea ce o sa ma scarbeasca cel mai mult vor fi stirile care vor aparea, albumele care se vor vinde ca painea calda, si banii care se vor scoate dupa urma nefericitului incident de catre anumite persoane...la fel a fost si cu o alta mare stea..Laura Stoica!
Nu mai vreau sa spun nimic..sunt socat! Si inainte sa judecati sa va ganditi bine daca aveti acest drept!
Dumnezeu sa o ierte si sa se odihneasca in pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu