sâmbătă, 17 iulie 2010

Heaven knows

Astazi m-am trezit pe la pranz, si nu pentru ca m-am culcat tarziu ci pentru ca pur si simplu nu imi puteam deschide ochii, asta pana cand mi-am spus ca nu mai pot lenevi mult.
Este o caldura infernala, lucru pe care sunt sigur ca il constatam impreuna, insa nu vreau sa spun nimic pentru ca nici ploi nu mai vreau. Aveam un chef nebun de plaja si balaceala astazi, insa a trebuit sa stau sa invat pana acum si cred ca am sa o mai fac si mai pe seara sau maine dimineata. Acum vreau sa ies din casa putin, poate o plimbare prin parc sau ceva de acest gen.
Sper ca saptamana viitoare sa reusesc sa ma duc cateva zile la mare :), dar trebui sa fie si vremea foarte buna.

In alta ordine de idei am gasit o piesa pe youtube de pe ultimul album al indragitei Nico, care mie unul imi starneste anumite sentimente...este o piesa pe care nu o pot incadra intr-un tipar prestabilit...o piesa de stare poate.

Va las sa o ascultati :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu