sâmbătă, 3 iulie 2010

I don't know you anymore

Oamenii se schimba..crestem, ne maturizam, ne izolam, ne distanta, ne inraim, evoluam sau decadem..asta e natura umana, schimbatoare...insa cel mai tare doare cand cei pe care ii cunosti inntr-un anumit fel ajung sa fie oameni diferiti dupa o anumita perioada de timp.
Suntem facuti sa coexistam, suntem facuti sa ne integram in societate, sa socializam, sa avem prieteni, sa nu fim singuri...insa uneori alegem singuratatea...sa fie oare din teama de a cunoaste dezamagirea? Teama de a crede in ceva ce de fapt nu este acolo? Teama de a trai intr-o iluzie?
Reflectand la trecut imi dau seama ca si eu am cunoscut persoane care nu erau ce pareau, de cele mai multe ori in sens negativ, insa exista si cazuri in care am fost surprins si in care mi-am dat seama ca prejudecatile sunt un defect enorm.

Nu mai spun nimic...sper doar sa nu ma schimb..in rau niciodata! Cu toate ca si acest concept este relativ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu