sâmbătă, 24 iulie 2010

Lady Gaga feat. Arsenium?

Nu prea lunga escapada mea la mare din marele oras, insa extrem de benefica :) ! Plaja, mult campari orange, caldura, baie in mare, fructe de mare, somn o groaza si multa voie buna! :)
Aseara m-am intors insa am plecat direct la Madrid si nu am mai reusit sa scriu nimic pe blog, eram mult prea grabit.
Surprinzator nu era atat de multa lume la mare asa cum ma asteptam, iar preturile practicate anul asta pe litoral sunt surprinzator de mici fata de cele de anii trecuti, sau comparativ cu unele din cafenelele de pe Lipscani...surprinzator :) !

Ca sa trecem si la domeniul muzical, in ceea ce ma priveste am vesti insa momentan nu pot scrie nimic despre, dar rezultatul este asa cum ma asteptam, cat de bun:).
Pana atunci am sa postez piesa lui Arsenium cu Lady Gaga :))...care este de fapt un remix. Eu zic ca suna interesant :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu