miercuri, 4 august 2010

Hello Hello

M-au topit caldurile fratilor!!! Deci nu mai pot!! Nu imi vine sa cred ca acum stau in fata laptopului, miscandu-mi doar degetele si transpir de parca as da ture de parc!
Nu am mai scris de cateva zile pentru ca am vrut sa vin cu imaginea noua a blogului. Acestei schimbari se alatura si schimbarea de nume care va ramane definitiva. Bunul meu prieten Cristi a lucrat din greu la noul banner pentru blog, si in curand vom lansa si un nou site care va veni cu schimbari extrem de mari in tot ceea ce ma priveste. Cristi iti multumesc pentru ca ma suporti :)))!

In alta ordine de idei, Paula si Ovi nu s-au oprit la Playing with fire. Vazand ca succesul este de partea lor, cei doi au lansat o noua piesa, piesa cantata initial de Ovi cu Tabasco, dar care dupa parerea mea suna mult mai bine cu Paula.

Un comentariu:

  1. Foarte frumoasa si aceasta melodie! Sper sa filmeze un videoclip si la aceasta. Paula si Ovi ar trebui sa fie apreciati mai mult pentru reusita de la Eurovision (este, intr-adevar o reusita). Ma bucur ca au decis sa cante in continuare in aceasta formula. Este pacat sa nu fie continuat proiectul pentru ca este o gura de aer proaspat pentru muzica romaneasca.
    Bafta si tie, XandR in continuare! :D

    RăspundețiȘtergere