vineri, 6 august 2010

Festivalul de la Rasnov

Uite ca incet incet imi fac bagajelul si peste cateva ore plec la Rasnov, unde voi canta in cadrul Festivalului de Muzica Usoara, alaturi de buna mea prietena si colega Alexandra Toader maine seara intr-un mini recital.
Sper sa reusesc sa vin cu cateva imagini de acolo si poate chiar si o filmare!
Prima zi a festivalului a fost astazi, insa de maine incepe adevaratul spectacol!
Daca vreti sa luati o gura de aer proaspat, dar si sa asistati la un eveniment grozav va asteptam pe toti in acest weekend la Rasnov!

Un comentariu:

  1. Intradevar, a fost un Festival grozav, au fost niste voci exceptionale, competitia a fost foarte stransa, cei mai buni dintre cei mai buni. Acum raspunsul la o postare pe care ai facut.o tu mai inainte...
    eu sincer n.am crezut ca exista lume atat de perfida, cum am cunoscut in ultima perioada. Ii amuza ca stiu ca te joaca pe degete, si poate chiar daca nu le iese le place sa te faca sa crezi ca o fac, si te arunca intr.o stare de indecizie in care iti calculezi fiecare miscare, si.ti renegi fiecare gest si te intrebi cum o persoana cu inteligenta mediocra te pune sa.ti pui la indoiala fiecare gand. Increderea...deja e un cuvant prea puternic, dar in acelasi timp un sentiment atat de simplu...pentru ca toti il simtim la un moment dat..si desi zicem ca n.o facem...suntem complet socati..cand acea incredere "care de fapt n.ai acordat.o" ...ne e tradata...dar din punctul meu de vedere...cel mai rau cand o persoana in care ..nici nu mai avea rost sa spui ca ai incredere, pentru ca era ceva asa de firesc..te tradeaza...atunci toate trairile interioare sunt de mii de ori mai puternice si mai zdruncinate...simti cum organele sunt ranite si sangerezi pe dinauntru si o greata de tot ce rasufla te cuprinde...si esti vlaguit de forta..si t intrebi cum de adevarul tau e de fapt o minciuna?

    RăspundețiȘtergere