marți, 10 august 2010

Back from Rasnov

Hello!! Gata s-a terminat si festivalul international "Liga Campionilor" de la Rasnov. Totul a fost minunat si vreau sa le multumesc din nou Alexandrei Toader si lui Mihai Traistariu pentru invitatia facuta. Totul a fost minunat, de la oamenii pe care i-am intalnit sau reintalnit pana la mini recitalurile noastre.
Am avut ocazia la acest festival sa ascult cele mai bune voci din Romania. Copii care canta ca niste ingeri, niste voci exceptionale fara pata...dar care din nefericire nu sunt promovati atat si asa cum este normal.
Ne-am simtit cu totii excelent, am avut o gazda minunata care ne-a facut toate poftele culinare la orice ora ne doream si nu numai.
Am redescoperit niste voci minunate pe care vreau sa le aduc in prim plan, Andreea Olariu si Johnny Badulescu, niste voci pe care multi artisti internationali nu le au. Ei doi si nu numai au fost o companie extraordinara de-alungul festivalului, iar Johnny ne facea mereu sa radem. App..Johnny multa bafta la Callatis !!

Am sa postez aici cate un filmulet cu cei doi :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu