duminică, 29 august 2010

Timpul nu da explicatii

Mai devreme stateam pe geam si ma gandeam la cat de repede trece timpul asta si cat de repede se schimba rolurile pe care le jucam in viata, de la acela de copil, de scolar, de student...pana ajungem sa fim angajati, parinti, bunici si tot asa...
Acum cativa ani credeam ca fiecare etapa din ciclul vietii are o pregatire initiala, inainte sa se intample...insa imi dau seama ca totul vine cu viteza luminii si nici nu ai timp sa constientizezi foarte bine schimbarea de scenariu din viata ta...cel putin asa mi se intampla mie.

Constatarea asta o adaug la lista de motive pentru care trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa, de fiecare ora petrecuta de cei dragi sau fiecare lucru placut de care avem parte in fiecare zi.

Stiu ca nu am mai scris de cateva zile bune si nu neaparat din lipsa de timp....ci mai mult din lipsa de chef sau inspiratie...Nu stiu de ce, insa in ultima vreme sunt foarte abatut. Ma gandesc foarte mult la viitorul meu si mai ales la cai de a obtine tot ceea ce vreau cat mai repede.
Sunt foarte curios sa ascult si varianta finala a noilor mele piese pe care le voi face publice in curand. Inca putina asteptare...

Ma gandeam cu ce piesa sa asociez acest post si ideea mi-a venit instant :)) :

Un comentariu:

  1. Credeam ca doar eu sunt abatuta...Ca doar eu imi doresc sa se implineasca lucruri din viitorul meu in cel mai scurt timp posibil.Pentru unii dintre noi timpul se scurge prea lent, pentru altii prea repede.Altii nu trebuie sa se straduie prea mult ca sa obtina ce isi doresc, in schimb cei care mai raman, raman cu lupta.Si poate candva steaua noastra va straluci mai luminos decat celelalte.Eu imi doresc asta si poate ca asa va fi.Bafta multa si nu uita, SPECTACOLUL TREBUIE SA CONTINUE!

    RăspundețiȘtergere