sâmbătă, 5 iunie 2010

Sex and the city si XandR

Astazi am avut o zi super plina care s-a terminat cu o portie de ras pe cinste, gratie filmului Totul despre sex 2, care mi-a placut la nebunie!
De dimineata am dat o tura la iarba verde, m-am gandit sa il scot din cliseul de "caine de apartament " pe Dodo si sa il las sa se bage in noroi, sa latre pisicile si sa manance iarba. In fine...le-a facut pe toate si in final mama a fost cea care a trebuit sa ii faca o baie zdravana.
Drumul spre Bucuresti a fost chiar placut si liber, dar si un prilej de a-mi face putina ordine in ganduri. A parut lung si asta pentru ca nu stiam cum sa imi mai impart timpul in zilele ce urmeaza. Mi-am dat telefonul pe silent, asta dupa ce am reusit sa fac rezervari la film pentru seara asta, si mi-am luat ultimii 4 ani la puricat: bucurii, greseli, naivitate, asteptari, dorinte, suferinta, dor....dar din toate am avut de invatat si asta ma bucura.
Am reusit azi sa gasesc ingredientul care lipsea din piesa facuta in colaborare cu formatia Quattro si am pus la punct un plan de repetitii si un deadline pentru inregistrari. Rezultatul sper sa va placa tuturor si sa fie bine primit si la festivaluri.

Spre seara, asa cum am si precizat la inceputul postului..am vazut Sex and the city 2 care este demential. Fetele sunt intr-o mare forma si replicile sunt pe masura. Merita sa il vedeti...mie unul mi-a dat de gandit foarte mult, mai ales in drumul spre masina..pentru ca nu o mai gaseam in parcarea de la AFI ::)))) !

Acum oscilez intre a iesi in oras si a sta in casa...ce-i drept maine ajung si la Napoli si la Venetia...dar parca nu as spune nu la 2 ore de clubareala :)) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu