marți, 29 iunie 2010

I want you in my bedroom

Salutare natiune!!! Cum mai suportati vremea asta ploioasa ? Eu de cateva saptamani am impresia ca traiesc in Londra si nicidecum in Bucuresti...bine, asta doar sub aspectul conditiilor meteo, ca daca analizez gropile in care dau cu masina, injuraturile pe care le aud si gunoaiele ce sunt la tot pasul ma trezesc la realitate imediat.
Una peste alta zilele astea libere (am avut 2 zile libere) nu prea mi-au priit, in contextul in care ar trebui sa mai invat pentru licenta si nu am nici o tragere de inima. Mi se pare mult mai interesant sa ma plimb prin mall, prin oras, sa ma intalnesc cu prietenii si tot asa decat sa deschid o carte cu grile si sa imi pun rotitele in miscare.
Ieri am vazut ca Ana Lesko si-a lansat videoclip la piesa "In my bedroom", un nume foarte sugestiv as spune eu, numai ca actiunea videoclipului nu este intr-un dormitor, ci in clubul Bamboo, dar Lesko nu se jeneaza sa poarte doar petale de trandafir. Nu sunt rau...pentru ca imi place. Mereu mi-a placut de Lesko, chiar daca comentariile rautacioase sunt la tot pasul. Si piesa este destul de reusita zic eu..ce-i drept Ana, cam era timpul sa te relansezi :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu