vineri, 4 iunie 2010

Jurnal de somn

Parca nu ma mai ajung cu somnul .... dorm in nestire! Spre exemplu ieri seara m-am culcat pe la 01:00 dupa ce am vazut si ultimele episoade din Antomia lui Grey sezonul 6, care btw s-a terminat sub un mare semn de intrebare, si m-am trezit pe la 12:30. Dar abia m-am trezit, cu mari eforturi am reusit sa imi dezlipesc genele si sa ma duc tiptil-tiptil spre baie.
Restul zilei l-am petrecut prin oras. Am spalat masina, am fost la cumparaturi, si am ajuns din nou acasa unde prima grija a fost sa ma intind in pat..nu cumva sa imi consum prea mult din energie. Imediat ce m-am trezit (dupa 1 ora) am iesit din nou prin parc cu Dodo (catelul meu).
Ei bine...ideea este urmatoarea: sunt eu obosit sau am fost muscat de cine stie ce insecta tropicala :)))!
In alta ordine de idei astazi am primit negativul la piesa pe care o voi inregistra alaturi de trupa Quatro! Este o piesa pe care o vom reedita putin si speram ca in viitorul foarte apropiat sa mai colaboram! Sper sa va placa si sa ma sustineti ca si pana acum.
Acum am fugit la terasa! Revin maine cu stiri noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu