luni, 7 iunie 2010

Plaja si Shakira

Astazi am avut o zi...de DUMINICA , chiar daca calendarul meu se incapataneaza sa arate ca azi este luni de fapt...dar m-am certat destul de tare pana s-a lasat convins ca am dreptate :)).
M-am trezit pe la pranz, si imediat ce am facut ochi telefonul a sunat si in cateva zeci de minute eram pe Lipscani sa servesc pranzul impreuna cu prietenele mele. Dupa ce ne-am imbuibat a trebuit sa ducem munca de lamurire cu noi insine pentru a ne ridica de pe scaune.
In drum spre masina ne-am gandit ca ziua abia incepe si ca putina plaja nu ne-ar prinde rau, asa ca in alte cateva zeci de minute am ajuns langa piscina si ne-am bucurat de soare cateva ore bune.
Chiar aveam nevoie de o zi in care sa ma odihnesc si sa nu ma mai gandesc la nimic altceva...dar de maine trebuie sa revin cu picioarele pe pamant..eee, dar am ajuns la concluzia ca orice ai face, daca o faci cu placere nu este o corvoada!
Eu asta fac..imi traiesc viata si ma bucur de tot ce ma inconjoara (mai putin de criza economica).

In alta ordine de idei va las sa ascultati noul single al Shakirei :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu