sâmbătă, 26 iunie 2010

Love is forever

Pentru mine dragostea a fost intotdeauna cel mai straniu sentiment uman pe care il cunosc. Este si bun si rau, este si constructiv si distructiv, te inalta si te doboara, te schimba sau te plafoneaza....pana acum nu am reusit sa o descopar in totalitate si nici nu cred ca voi reusi...insa asa cum spune titlul piesei pe care am sa o prezint mai jos..este pentru totdeauna. Pentru totdeauna printre noi, in noi, pentru noi...si sa speram ca nimeni nu ne-o poate lua, chiar daca statul in ultima vreme ne taie de la toate :(.

Am descoperit piesa cu pricina, dand click pe statusul unei prietene foarte bune care nu a mai binevoit sa dea nici un semn de viata de f multa vreme (rusine sa ii fie), insa uite ca piesa ne-a facut sa vorbim :)). Mai mult de atat piesa este si coloana sonora a mult asteptatului si aclamatului film Twilight (cu toate partile lui) :)).

Una peste alta...imi doresc sa experimentez dragoastea cu toate implicatiile ei. Din scurta mea experienta de viata, mi-am dat seama ca dragostea este un profesor foarte bun, care te pune la colt, te lauda, sau te lasa singur sa iti dai seama de multe lucuri. Deja o dam in altele...
Va las sa ascultai piesa :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu