sâmbătă, 12 iunie 2010

La multi ani Alexandra !!!

Hellou! Uite ca ne-au topit caldurile astea insuportabile! Eu cel putin nu stiu unde sa ma mai ascund de caldura asta extraordinara!
In primul rand vreau sa ii urez violonistei Alexandra Toader tot binele din lume si un calduros La multi ani! Desemenea sunt increzator in reusita proiectului nostru actual, dar si a celor viitoare!
Incerc incet incet sa ma imbrac pentru a ajunge la petrecerea Alexandrei, asta dupa ce toata ziua am stat prin magazine in incercarea de a cumpara niste haine in care sa apar in seara asta! Rezultatul ca de obicei nu este multumitor...dar sa speram ca nu sunt atat de tragic!
In alta oridine de idei, am gasit la Favorites un videoclip pe care voiam sa il pun de ceva vreme pe blog, si anume videoclipul piesei Danemarcei de la Eurovision!
Eu va intreb, oare de ce nu a iesit pe un loc mai bun? Mie unul mi-a placut mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu