joi, 24 iunie 2010

Je t'aime..pe cine?

Cred ca azi este ultima mea zi de relaxare relativa, asta daca exista asa ceva :)) ! In seara asta am repetitii cu Alexandra Toader si Lucas Molina, lucram la un proiect care sper eu sa fie cat se poate de reusit! Iar dupa...sper ca o sa pot iesi la o cafea prin oras pentru ca maine dimineata la prima ora plec din tara pana..seara :))))!
Zilele astea ploioase si intunecoase mi-au dat o stare deloc buna. Ma gandesc la vrute si nevrute, iar starile de depresie parca imi bat la usa dar nu vreau sa le deschid...nu am de ce, sau cel putin asa imi spun mereu.
Cautand niste materiale pe youtube am redescoperit o piesa care mie unul mi se pare geniala! Je t'aime...in interpretarea magnificei Larei Fabian, piesa pe care o ascult de cateva ore incoace si care ma face sa ma gandesc pe cine iubesc eu? Sau oare am pe cine iubi? Exclud de aici familia si prieteni...ma refer la iubirea aceea nebuna, erotica, animalica, hranitoare dar si distructiva. Ma gandesc la trecut..la viitor si la prezent pe ultimul loc...imi pun mii de intrebari la care nu gasesc raspuns.
Un lucru e cert...mai ascult piesa pana plec la repetitii si poate pana atunci o sa imi raspund macar la o intrebare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu