marți, 15 iunie 2010

Pitiponcus sinscrupulus mall-us adicticus

Astazi am avut o discutie extrem de reala, actuala si frustranta pentru cei care stiu ce inseamna sa inveti si sa muncesti pentru bani. Am inceput discutia despre cluburi si tot asa, pana am ajuns la dezvoltarea subiectului pe o latura ce este mai degraba o afacere. Ma refer aici la sutele de pitipoance pe care le vedem cu totii in cluburile de fitze, la bratul unor barbati care mai de care mai dotati cu masini scumpe si portofele ticsite de valuta, de fetele care intra in club imbracate cu ultima colectie Louis Vuiton si incaltate cu Dolce, fete care au 19-20 de ani, dar care arata de peste 30.
Deja asta cred ca a devenit o afacere, pentru amatoarele acestui gen de relatie interumana..din interes. Sunt socat sa vad cat de mult decad unele persoane pentru o pereche de pantofi Dolce, sau pentru o simpla iesire in club pe gratis.
Constiinta, respectul, dorinta de autoafirmare nu cred ca exista pentru acest gen de persoane, care mai nou merg si pe un gen de santaj la buzunar sa spun asa : "Dragule daca nu imi iei ultima geanta Vuiton sa stii ca imi gasesc pe altul imediat ", dar ea nu se gandeste nici o clipa ca tot ce este pana la momentul respectiv este datorita individului disperat sa nu fie singur.
Am vorbit despre asta pentru a ajunge la ultima piesa a celor de la Cassa Loco, care mie mi se pare geniala. Nu ca linie melodica sau ca voce, ci ca idee, ca versuri. Tot ce spun baietii este perfect adevarat.

Va las sa ascultati si va astept cu pareri despre noua specie de "pitiponcus sinscrupulus mall-us adicticus":

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu