sâmbătă, 19 decembrie 2009

Xander participa la Eurovision 2010



Ieri am primit cel mai frumos cadou asa inainte de Mos Craciun! Am primit de la Dan, compozitorul meu..primul single dupa albumul meu, primul single Xander, piesa pe care am sa o depun si la Preselectia Eurovision 2010.
Asadar...DA...imi fac anuntata prezenta la preselectia de anul acesta!
Nu pot spune prea multe despre piesa datorita regulamentului nou, implementat anul aceste de cei de la TVR si anume ca nu imi pot difuza piesa pe nici un canal de comunicare cu publicul ( incluzand youtube) , pana la data preselectiei!
Sper din suflet ca juriul de anul acesta sa accepte piesa in finala...mai bine zis, sper sa existe mai multa obiectivitate si corectitudine! Oricum...cu sau fara Eurovision, piesa aceasta precum si celelalte au drumul lor!
Preciezez ca Eurovisionul este o provocare careia i-am dat curs, provocare ce nu facea parte din programul initial de promovare.

Sper din sufelt sa va placa..si va spun ca asteptarea voastra merita!
DACA ajung in finala,Votati XANDER la Eurovision 2010!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu