miercuri, 2 decembrie 2009

Ho Ho Ho!!!

Uite ca am intrat in luna Decembrie!! Luna cadourilor, luna zambetelor, luna surprizelor, luna in care cu totii incercam sa fim mai darnici si mai buni...si mai ales luna in care il asteptam cu sufletul la gura pe Mos Craciun!

Pentru a intra in atmosfera asta, am mai cautat si eu pe net sa vad ce melodii autohtone de Craciun au mai aparut si bineinteles, ca in fiecare an cel mai promovat nume in perioada asta este fara nici cea mai mica indoiala Stefan Banica Jr...care odata cu melodia HO HO HO, si-a lansat si filmul HO HO HO..un film despre care nu pot spune nimic deocamdata atata vreme cat nu l-am vazut.

Melodia..ce pot spune, stilul lui Banica, care face din orice melodie un mic rock'n'roll...! Imi place, este vesela, de sezon, si se pare ca a prins foarte bine!
Va las sa o ascultati! Comentariile...pe blog sau pe mail!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu