miercuri, 9 decembrie 2009

Discriminare la Eurovision! RUSINE!!

Rusine, rusine si iarasi RUSINE! Sunt complet dezamagit de ceea ce inseamna preselectia nationala Eurovision 2010 ROMANIA.
Stiam si nici nu ma asteptam sa fie ceva foarte corect, sau prea bine facut...insa anul asta organizatorii au uitat ce inseamna cuvantul integritate.
Dupa cum stiati, pana acum orice artist din Romania se putea inscrie in preselectia nationala daca indeplinea cateva criterii...genul piesei, durata piesei, un timp de depunere...etc.
Ei bine...acum ca si comisia e un pic schimbata, insa dinozaurii au ramas...s-au gandit ei sa mai bage o regula minunata. Se spune pe situl oficial ca in urma senzationalilor muzicologi romani s-a ajuns la concluzia ca doar cateva sunt vocile adevarate in tara asta si ca doar ele ar putea avea posibilitatea sa participe. Asa ca...s-a publicat o lista de artisti care sunt invitati sa isi depuna piesele.
Este de nedescris o asemnea diferentiere si de neacceptat. Ei bine..daca veti avea curiozitatea sa va uitati pe acea lista veti vedea niste nume de care sunt sigur ca nu ati auzit in viata voastra sau de nume precum Laurentiu Cazan, Aurelian Temisan, Adrian Daminescu...oameni pe care ii respect, dar care sunt depasiti actual de noile tendinte din muzica.
Este o lista de vreo 50 de trupe, respectiv solisti...unii de care va jur ca nu am auzit in viata mea!
Ideea este ok...ii lasam sa participe doar pe cei buni, cunoscuti....dar fratilor, sunt multi necunoscuti acolo.
Si tu cum vii si imi spui mie, care muncesc de cateva luni la o piesa foarte buna pentru preselectia asta....pleaca cu piesa ta, ca si preselectia asta a devenit exclusivista pe criterii de PILE !

Nu e corect, din cate am inteles sunt multi colegi de breasla in situatia asta si vor sa se formeze un front comun! Facem reclamatie...si? La cine? La tvr? Pai pe aia ii doare la baschetzi de noi....

Nu mai exista dreptate si sanse egale in tara asta!
Rusine TVR!

P.S : Poate am facut mai bine ca nu mi-am anuntat oficial participarea anul asta la preselectie...pentru ca am vrut sa fie o surpriza...dar, s-a dus si surpriza!
Rusine, rusine, rusine!

Pe site lista completa de artisti : http://www2.tvr.ro/eurovision/

Si o dedicatie de la mine!!

Un comentariu:

  1. Sunt complet de acord cu tot ceea ce ai scris aici. Inca mai sper ca se va intampla o minune... :))

    RăspundețiȘtergere