marți, 22 decembrie 2009

Breathe Gentle

Frumos titlu..sugestiv :p! De foarte multa vreme, adica de prima data cand am auzit melodia asta la radio am vrut sa scriu ceva despre ea si sa o public pe blog. Dar mereu am uitat titlul piesei..sau cum mi se intampla foarte des...uitam cu desavarsire despre ce voiam sa scriu si ajungeam la un alt subiect.
Oricum...mie Tizziano mi-a placut intotdeauna...cu toate ca am fost putin dezamagit de prestatia lui live de la Cerbul de Aur precum si de tinuta aleasa....insa ca imagine de ansamblu imi place mult. Il ascult cu vreo 2 ani inainte sa ajunga si in Romania prima piesa a lui (Perdono). Imi trezeste foarte multe amintiri placute.
Despre Kelly...vocea i se potriveste foarte bine pe melodia asta...eu pe ea o retin cel mai bine din videoclipul piesei "Dillema", singura piesa pe care o retin si care imi place.

Vorbele sunt de prisos...asa ca am sa respir si eu "bland" si am sa va las sa va bucurati de clip!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu