duminică, 6 decembrie 2009

A venit mosul?

Cu totii aseara ne-am lustruit ghetutele, sau ce articol de incaltaminte aveam la indemana si am asteptat cu sufletul la gura cadourile..sau dupa caz nuielusele.
La mine ieri mosul a inceput sa vina de pe la ora 7 cand a sunat la usa si m-am trezit in ghete o nuielusa lacuita cu o fundita rosie...bineinteles ca fata mea inspira mila si de aceea cred ca s-a indurat sa imi mai dea si un globulet de sticla cu zapada, turta dulce. Mai spre noapte dupa ce am baut un vin fiert cu un alt Mos Nicolae mi-a dat o turta dulce..cred ca se matolise de la vin, si spre seara tarziu..a mai trecut odata prin holul meu si mi-a lasat o cutie de bomboane :P !

Ce sa zic..mosul este si el afectat de criza, ba chiar saracul i-am imprumutat o cartela de metrou pentru ca nu isi mai permite sa isi scoata Porsche-ul din garaj...nu mai are resurse pentru combustibil...si s-a gandit el sa fie si mai Eco-firendly!

Ce sa va zic, sper din suflet sa fiti fericiti, multumiti, cu sufletul deschis si ganduri bune in aceasta luna cel putin!
Pe mine ma asteapta o saptamana plina de examene si inregistrari!

O zi minunata va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu