marți, 4 mai 2010

XandR - invitat la emisiune

Salutare natiune!!! Ati crezut ca v-am uitat?? Nici vorba, doar ca am vrut sa va dau un ragaz sa va bucurati de coverul pe care l-am prezentat in postul anterior si mai mult de atat am fost mereu pe avion zilele astea ca nici nu mai stiu in ce tara sunt :)) !
Oricum in Romania lucrez la piesele pentru voi, piese care sper sa va placa! Saptamana viitoare cred ca voi trage vocile pentru prima piesa care sper din suflet sa prinda si sa va placa cel putin pe cat imi place mie!

Pana atunci intamplator am dat peste un material cu mine dintr-o emisiune realizata cred ca pe la inceputul anului acestuia! Mare a fost surpriza sa ma gasesc pe youtube si le multumesc prietenilor mei de la Campus Tv care ma sustin mereu!

Enjoy :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu