sâmbătă, 22 mai 2010

Pana aici !

Pana acum am incercat sa ma abtin sa scriu despre situatia actuala din Romania! Am zis ca nu e un lucru prea ok pentru un blog care nu prea are multe in comun cu politica, dar pur si simplu nu mai pot tine totul in mine. Sunt satul de tot ce se intampla, cand ma uit la televizor si ii vad pe cei ce ne conduc tara nu simt altceva decat frustrare, nervi, si o greata de nedescris. Spun din start ca nu sustin nici un partid, nici o organizatie...ci doar sper la o viata mai buna pentru toti.
Am auzit ca pe 31 mai se organizeaza un protest de zile mari, protest care spun eu ca este de bun augur. Era si cazul sa ne unim, sa nu mai stam cu mainile in san si sa acceptam tot ceea ce ne baga pe gat cei "alesi".
Tot ce vreau sa spun este ca a venit vremea sa luam atitudine si sa nu mai inghitim toate prostiile pe care suntem fortati sa le bagam pe gat! Fiecare din noi are dreptul la o viata mai buna si la recunoasterea meritelor!

Cu riscul de a ma repeta, chiar nu am avut initial in intentie sa vorbesc despre asta...dar cred ca este mai bine asa! M-am gandit putin si am gasit si o piesa care sa mearga cat de cat :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu