luni, 31 mai 2010

"Satellite" rupe Eurovisionul

Chiar daca toata atentia si sustinerea mi-au fost indreptate spre Romania, este frumos si normal sa aduc in atentie si piesa care a castigat Eurovisionul, cantareata datorita careia editia Eurovision 2011 va fi organizata in Berlin. Este vorba despre Lena, o aparitie noua pe piata muzicala, atat din punct de vedere al tineretii fiziologice, dar si al timpului petrecut pe scena pana acum.
Mie personal nu mi-a displacut total, insa nici nu mi-a placut foarte tare. Vad in Lena si in interpretarea ei 2 ingrediente mixate si anume: vad odata o Avril Lavigne mai emo datorita celuilalt ingredient si anume Tokio Hotel.
Acum asta este parerea mea, dar se pare ca piesa a placut mult si de aceea a ajuns pe primul loc. Gurile rele spun ca Germania a fost aleasa si pentru posibilitatile financiare de organizare a concursului de anul viitor in contextul crizei finaciare!
Oricum o felicit si eu pe Lena si va las sa revedeti momentul din concurs :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu