marți, 25 mai 2010

Ultimul dans

Ultimul dans....mmmm...nu stiu exact cand a fost, cred ca acum cateva luni intr-un club din Bucuresti :) ! Nu, nu e vorba de mine aici, ci de noul single semnat Horia Brenciu, intitulat "Ultimul dans". Dupa mine un nume putin cam trist, insa piesa este extraordinara.
Mie unul imi place Horia foarte mult, si sper sa nu fiu subiectiv cand spun ca piesa asta imi place extrem de tare si ca imi da asa o stare..de tristete si bucurie in acelasi timp. Am avut eu ultimul dans..dar nu era ca cel din videoclip...unul similar am avut acum multa vreme ....
Piesa a venit la pachet si cu primul videoclip 3D din Romania, in care Horia danseaza cu un personaj animat pe numele ei "Belle". S-a muncit mult la acest video care sunt sigur ca se va bucura de un succes foarte mare!
Gata cu vorbaria, va invita la "Ultimul dans"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu