duminică, 23 mai 2010

My beautiful one

Hello, hello!! Au cam trecut cateva zile de cand nu mi-am mai facut timp sa scriu cate ceva pe aici, dar uite ca a venit si momentul asta :) Ultimele zile au fost un adevarat cosmar pentru mine in primul si in primul rand datorita licentei care mi-a scos pur si simplu peri albi :)) si unde mai pui si zborurile la Londra, Dortmnund si maine din nou Londra!
Una peste alta eram astazi in avion cu un coleg si tot vorbeam noi despre muzica din Romania. La un moment dat l-am intrebat ce ii place . Sincer in acelasi moment mi-am pus si eu aceeasi intrebare si mi-a luat ceva timp de gandire pana am gasit cativa artisti care imi plac cu adevarat.
Dintr-una in alta am ajuns sa vorbim si despre DeepCentral si impactul pe care l-au avut initial, atunci cand multa lume era convinsa ca soundul nu este autohton si ca baietii sunt straini.
Asadar dupa parerea mea este clar ca am avansat in ceea ce priveste muzica in tara, si sper ca si de acum inainte sa ne indreptam spre varful muntelui si sa mai facem vant celor care chiar nu au ce cauta pe sticla sau radiouri, dar care din nefericire sunt promovati.
Ca tot am vorbit despre Doru si George, de cateva zile ascult mereu in masina colaborarea lor cu Xonia, o piesa care spun eu ca este chiar foarte buna. Soundul este Deep Central, insa cu o voce feminina foarte promitatore!
Bravo Xonia si bravo baieti !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu