miercuri, 13 ianuarie 2010

Xander a intrat in competitie



Gata! E oficial..astazi am inscris piesa in preselectia Eurovision. Azi noapte am stat pana tarziu la studio, impreuna cu Dan Dumitriu, compozitorul meu, caruia ii multumesc foarte mult si am invartit impreuna de butoane pentru a face mixajele si reglajele de finete....
Dupa ce am verificat toate actele , le-am pus in plic..iar astazi am depus plicul la TVR.
Nu pot spune din nefericire prea multe despre piesa...va pot spune doar ca se numeste "Hey- yeey", este o piesa care vine cu ceva nou, ceva ce pe piata muzicala romaneasca nu este momentan. Are un aer extrem de pozitiv, usor de retinut si fredonat...deja cred ca am spus prea multe....!
Oricare ar fii rezultatul preselectiei...important este ca voua sa va placa imediat cum va fi lansata...adica dupa preselctie (astea sunt regulile TVR-ului).

Pai cam asta este ! Este oficial : XANDER A INTRAT IN COMPETITIE ! Acum tot ce mai conteaza este sustinerea voastra...si un dram de noroc!!

4 comentarii:

  1. muulta bafta! :) eu te sustin!
    irina - buzau

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult Irina..insa nu prea stiu cine esti...si imi cer scuze :(( !

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, Xander! Noi am inscris piesa in ultima zi. :)) Sa speram ca anul acesta vor fi doi concurenti din Buzau in finala: Xander si trupa Endless. :>

    RăspundețiȘtergere
  4. Da....chestia cu finala este o certitudine, normal ca o sa ajungema acolo ;) !

    RăspundețiȘtergere