marți, 26 ianuarie 2010

OFFICIAL NEW 2010 SINGLE : XANDER - HEY- YEEY

Anunt oficial ca piesa Hey-yeey NU a intrat in finala Eurovision 2010 !

Din nefericire se pare ca juriul nu a apreciat nici prestatia mea si nici compozitia bunului meu prieten Dan Dumitriu incat sa ajungem printre piesele finaliste.

Imi accept situatia, nu o consider ca pe o infragere si oricum punctajul este onorabil si mai mare decat al unor artisti deja consacrati...! Ma dezamageste insa uasoara lipsa de profesionalism a unor membrii din juriu care poate au uitat sa fie obiectivi!

Ceea ce vreau sa ramana foarte clar este ca nu regret participarea mea si ca promit ca la anul am sa vin cu ceva care sper sa se apropie mai mult de gusturile juriului!

De astazi lansez oficial piesa Hey-yeey pe care sper sa o auziti cat mai mult la radio si TV.!

Multumesc tuturor celor care au fost langa mine, care ma sustin, si care cred in continuare in mine..si sper ca asta sa nu fie o dezamagire pentru ei!

Asadar acum postez Xander's New 2010 SINGLE : Hey-yeey

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu