miercuri, 20 ianuarie 2010

Timpul

Anul acesta Paula Seling si-a inscris in preselectia Eurovision nu mai putin de 3 piese, din care una in duet cu OVI (nu ma intrebati, pentru ca nu am prea multe informatii despre el, stiu doar ca a participat la Cerbul de Aur 2009).
Mie unul imi place foarte mult Paula ca si voce, ca si putere de a transmite sentimentele ....
Pe forumuri se vorbeste ca acesta ar fii anul ei pentru Eurovision...adevarul este ca in ultimii 3 ani daca nu ma insel a trimis in fiecare an piese si niciodata nu a ajuns in finala..nu se stie niciodata cum poate o vom vedea pe Paula la Oslo.
Chiar daca imi este concurenta, o respect enorm de mult pe Paula Seling, ii admir vocea si tot ce face in materie de muzica.
Nu stiu care este parerea voastra despre ea, insa va invit sa va lasati aici parerile! Eu am sa postez una din melodiile mele preferate interprete de Paula :

Un comentariu:

  1. Melodia asta,chiar da! Invata versurile sa nu te mai incurci atunci cand o fredonam in drum spre casa ;).

    RăspundețiȘtergere